funderingar

det var ju inte dirket så att man hoppade ur sängen i morse men när tusse hade hoppat tillräckligt på mig så klev jag iaf upp,himla snabb är jag =)så nu sitter jag här och snart ska jag iväg till skolan och det ska bli skönt, ska få info om tema ett som kommer att hålla på till v,45 så förmodligen ska vi göra en planering idag iaf för den kommande veckan åsså ska vi ju bestämma tema med och det ska bli spännande och se om vi kan komma överens och vad det i sånt fall blir för ngt.Annars så känns det ganska lugnt inflör veckan hoppas att jag får jobba i helgen bara så blir ju allt bra.Festandet denna månad sparas till den sista veckan då brorsan och jannette båda fyller 18 och då kommer vi alla säkert att intaga mera alkohol än vad som är bra för oss...
Hoppas bara stefan blir frisk snart så han kan komma hem så jag kan hitta på massa spontana roliga saker med han.

på tal om det vad ska jag köpa till min brorsa när han fyller 18 tyvker ni??jag har funderat på en strippa men nja jag vet inte faktiskt...


nej skolan väntar så jag måste nog ge mig...ha en trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback