Godmorning....

hahha när jag var liten så hade jag en häst veckarklocka i plast den var lila och sjöng god morning så HELA slagsta vaknade....näääääääää jo men faktiskt nästan kanske ska ta å hämta hem den och se om den funkar ännu...hahahah nja vi får väl se hur det blir med det= oviktigt vetande....

en annan viktig sak är iaf att jag saknar Jennifer så mycket,jag saknar henne speciellt när jag är i skolan och sitter på tråk föreläsningar..visst det kanske inte var värt att pendla till sthlm fyra dagar i veckan men för henne kan jag pendla var som helst..åsså saknar jag min inriktging med massor faktiskt och tvären kan ju bara slänga sig i väggen......ibland...idag nej idag ska jag vara glad=).

Nu har jag vaknat aldeles för tidigt,duschat,läst jennifers text samt skrivit ut de texter jag ska läsa och granska under förmiddagen och jag har redan kollat igenom dem en gång....
kanske lite frulle skulle sitta på sin plats?? eh ja snart....


Idag ska jag nog använda mina röda stövlar för andra gången =) aj just love them....


Nej frulle nästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback