home sweet home

nyss hemkommen och jag pustar nu ut i my sofa=) så himla skönt shit im ded mest i knäna faktiskt.
har haft ett jätte roligt dygn på östersjön och knytit många nya kontakter ;). jätte kul att åka iväg med pappsen och massa annat roligt folk så nu har jag delat ut vissitkort till 1000 och det har gått bra och allt gick bra och inte sjönk båten heller.så nu är jag hemma i säkerhet. en skoj grejj var ju att eskilstuna kuriren skickade sitt matreal till eskilstuna igårkväll och i morse till frukost buffen så fick vi läsa eskilstuna kuriren för den hade de flugit till mariehamn tor jag snitsit av dem tycker jag=).
nej nu ska jag vila för imorgon är det skoooooooola.....


-Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback