I Don´t know why..

Jag brukar i vanliga fall må bra och vara en ganska possitiv person (tycker jag själv....). men nu är så inte fallet, jag sommnar aldrig på kvällarna,jag vaknar tidigt även om jag har sovmorgon,jag kan inte längre äta någonting alls på morgonen och förmiddagen.jag har ont i alla leder och ständig huvudvärk,jag presterar piss i skolan och det vet jag verkligen om själv.... jag pendlar i humöret och min stubin är kortare än vanligt,jag kräks och jag är stressad för minsta lilla,jag kan inte sitta ner och se på tv eller läsa en bok...de stunderna som jag bara kan vara mig själv och tänka bort allt annar har med tiden blivit färre och färre och de människorna jag kan slappna av och må bra med de är få men de är underbara .
annars så är all bara blä just nu.fan just nu är det inte ett dugg skojj att vara jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback