i dont belive that enybody can feel the way i do about u now

Skolan var sådär varti lite menignsskiljaktigheter (heter det så?) men tillslut så kom vi iaf fram till något och det verkar nu som vi beslutat vad vårat första tema ska vara....
efter skolan så gick jag och Anna och fikade och sen kollade vi i affärer enbart på baby saker och kommande pressenter till hennes lilla knodd.ska bli så kul att köpa saker till den lilla lilla lilla=).....
sen var det möte och det gick kalas åker till tandodalen i december på utbildning det ska bli en erfarenhet=).  annars rullar det på har fått lite planer för helgen oxå=) alltd kul när det händer saker=).
Jag trivs väl i mina svarta naglar, hett hett hett är det ja jag vet,och imorgon ska jag glassa mer med dem=) och då ska jag nog hämta photo shop om det passar....


nämen jorusåatthe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback