I LOVE

44158-157                                            44158-158                                             44158-159

jag älskar att läsa,jag älskar att skriva något av det bästa som finns är att köpa nya böcker helst många på en gång=) dock ej student litteratur som kostar skjortan och sen läser man offta inte allt man borde endå=/ fast såklart finns det ju såklart student litteratur som är lovvley. I veckan så läste jag "värdens dåligaste språk" av F.Lindström han är från eskilstuna jag är från eskilstuna=).
Nu har jag iaf tre böcker här hemma som jag ska läsa och jag har redan läst halva "Mathilde" och sen ska jag nog läsa Tina Nordlunds bok och sist "en shopohlics bekännelser".



Nej nu ska jag laga frukost åt grabbarna=)


bilder:
Bokus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback