im sick and tired

Huvudet värker,näsan är täppt,ögonlocken hänger och jag har ont i hela kroppen (läs kattbebis står även och trampar på mitt bröst.).men jag klarade inte av att ligga kvar i sängen längre och i lägenheten är det sjukt kallt faktiskt,sjukt.
så nu ligger jag i soffan med kattbebisen och vi tar det lugnt och myser. Jag ska väcka danne vid tio tror han skulle till skolan  men han ville inte ställa någon klocka och det förstår jag för jag kan väcka honom med en puss istället.
annars då?? snart en ipren så är jag fitt for fight ett tag iaf..
skolan igår gick bra skönt att höra de andras kritkt det tror jag att man lär sig väldgt mycket på jag kände så iaf och det gick bra för oss att planera sen så det känns som man har kommit en bit på vägen.=)
känner endå att jag måste komma ut idag kan inte bara ligga hemma hur som helst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback