jag vill

jag vill stänga mina ögon och bara försvinna,inte för alltid utan bara för en stund få vara helt själv i min egen inre värld och göra som jag vill om så bara för ett slag...bara vara ,vara jag och rensa mina tankar och bara försvinna strunta i allt bara ett litet tag...
jag blir förrvirrad,och trött ,men samtidigt glad,arg och ledsen och så kommer den krypande höstångesten och min enda tanke är bara nej nej nej inte nu inte nu när det är så mycket med allt....
man måste hinna med fixa och trixa dona och göra...

skönaste kännslan i år "hoppa jämfota ut ur planet som just landat på arlanda en sommardag i augusti..."



Ibland är ja så säker

Ibland är jag så glad

Ibland är allt på topp

Ibland vill ja inte mer

Ibland vill jag bara försvinna

Ibland kommer bara tårarna

Ibland gör det ont i hela kroppen

Ibland vill jag inte mer

Ibland vill jag bara få va

Ibland så vill jag bara krypa nära och känna din närhet
Ibland så vet ja varken in eller ut



Kommentarer
Postat av: C.

Ibland så känner man så!
Man får vara deppig.Det får man faktiskt.:o)
Hoppas allt reder sig!
/C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback