Kanelbullens dag...

idag fyller anna 24 och så är det kanelbullens dag,vi ska till anna och fira henne ikväll och kanske om jag är snäll ska jag inte trakasera henne genom att säga ett år närmare trettio men känner jag mig själv så kommer jag nog göra det endå=).
har käkat en kanelbulle idag oxå helidga meg=).
Skit dag idag faktiskt föreläsning mellan nio och fyra(efter nåra timmar tröttnar man),men jag gick tre för att tågen går sepe och det vill jag ju inte drabbas av mer än jag måste (var i västerås idag).
när jag väl gick till tåget så regnade det massa på mig och det gjorde ju inte saken bättre blääää,för första gången sen terminen började så hade jag inte med mig mitt parraply....

då blir jag deprimerad riktigt höst deprimerad och det gillar jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback