min helg

Fredag
Soft dag på förmiddagen sen lunchade jag med marie hennes mamma och våra problem.sen var det verkligen sådär som back in the days...jag skulle ju på födelsedags middag för brorsan och sedan på 18års fest och utgång hos Jannette det bestämdes snabbt att marie nu skulle medverka på båda.hahha högstadiet igen tänkte vi och började flänga runt hela stan med buss för att göra oss i ordning och sedan hinna till både systemet och ica för att få att få allt i ordning....(när vi satt och snackade om att detta skulle bli precis som på högstadiet hade vi ingen aning om hur rätt vi hade...inte med allt tack och lov....)och när vi satt där på 2an till slagsta bara jag och marie ingen jonas och ingen daniel så känndes det verkligen som på den gamla goda tiden....vi gick hem till mina päron och högstadie minnena välde över oss .släkt middag för brorsan och jag och marie drack extra mkt öl i smyg och jag satt och funderade på vem som skulle bli fullast....sen åkte vi hem till jannette för att dricka så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt och vad händer jo vi blir båda stup fulla och har ingen koll det enda vi gör är att beklaga oss över att vi är så gamla hahha...och att se oss omkring på alla dessa 18 åringar och tänka har vi varit såhär??
sen vidare på en annan förfest och tro det eller ej,den var hemma hos en av våra polare från högstadiet där det var två killar till varav den ena var en annan hm,"bekant" från högstadiet och den tredje var en mkt najs 18åring som satt och spelade gittar =)och då var det ju kört...vi satt och pratade gammla minnen och sedan drog vi ner till frocken...jag hatar numera frocken ännu mera men jag älskar statt det är mitt favorit hotell... och kvällen slutade med att danne kom och hämtade mig=) och jag sov i min egen säng i min egen lägenhet.....
Lördag
vaknade fortfarande full ringde till marie hon var med fortfarande full...vi skrattade lite åt gårdagen=/ sen fick jag springa ner på stan det var inte kul...åt lunch/frukost = skräpmat och sedan bar det iväg ut till jannette för att fira med släkten och nej varken peter eller jag var egentligen representabla...men endå det blev ju inte bättre av att en viss person satt å skrek en i örat i en timme under fikat heller...sen åkte jag ifrån jannette jag fick skjuts (tack..) hem för att sedan bli hämtad av danne för att åka med han,henke och sterling och handla och äta på max,när vi var där så började jag må sjukt illa fyllan från natten hade övergått till bakfylla och nej jag fick inte ta en shot för danne klockan fem på eftermiddagen så jag skulle bli full igen...när vi kom hem och jag nästan avlidit på coop av mitt illamående så knäppte jag en öl som sedan blev fem och då började jag komma in i matchen igen och sen så shotade vi massa och jag blev sjukt full igen...festen här hemma för henke var lyckad bilder kommer senare såklart......ner på krogen och det var ju skojj??nej men man kan väl säga såhär vi är ju inte 18 längre....konstaterade där på fyllan och villan att antingen så ska jag gå ut i polo tröja nästa gång eller helt enkelt till en annan krog....jag tror det blir en annan krog..hände en ganska udda grejj om man säger såhär så var det en gammal bekant från gymnasiet som var tokit överförfriskad och ja hahha undra om han ens minns gårdagen idag??dethela slutade med att jag och danne sa hej då till marcus väntade in brorsan och hans polare och gick och köpte kebab...men där i köjävleln höll jag på att bli hm ...besvärad en en gång...jag hotade tre personer att slå dem på käften om de inte lät mig va och de verkade ta hotet seriöst för sen försvann de samt att jag glömde att dricka ngn gin & tonic för dig...ingen hot shot heller...




Söndag

har ej kommit ur sängen ännu...ska kliva upp snart min familj kommer och vi ska få en fondvägg i varadsrummet.....jag mår inte så dåligt som jag kanske förtjänar men det kommer nog snart...

en ska kan iaf konstateras jag vill aldirg mer supa tre gånger på en vecka och jag tror att jag ärligt kan säga att nästa gång jag är full är antingen den andra helgen i december eller på nyårsafton...ja nyår blir det ju för i tisdags så hade jag inte varit full sen i augusti...duktiga mig....


nu ska jag gå och städa...fast jag är nog lite full ännu....

Kommentarer
Postat av: Marie

call me ! and tell me everything!

2006-10-29 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback