my love

Nu slappnar jag av och laddar om batterierna för snart ska jag kolla igenom skol grejjen och sedan skicka in den. En intesiv helg full med några av mina goa släktingar kusinerna har ju bott här och nu på kvällskvisten så var farmor och farfar här på söndagsfika mycket mysigt var det...all respekt till dem jag älskar dem så mycket och de är utan tvekan mina största förebilder.  ja men nu ska jag kolla igenom arbeter och sen ska jag ligga här å slöa i soffan för imorgon är det tidigt morgon...
 
Jag pratade med Stefan nu igen och han har blivit sämre och läkarn var på väg till han för att se hur det va,han skickade en bild på sig själv...man jag klarar inte av att se sånt alltså det är så jävla jobbigt med sjukhus och fan och hans moster....bläää bara inte eric blir sjuk med så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback