Out of the darkness and into the sun but i wont forget all the once that i love

Har nyss ätit en smarrig svamp macka som jag lagat helt själv,och nu är så inte fallet att jag plockat dem själv utan det gjorde min svrärfar och jag rensade dem.
Tränade ikväll det var kul som vanligt,lite nytt med två grabbar som aldrig lett gruppen förut de var charmiga och det gick jätte bra.
Annars så är jag sjukt trött och ska jobba imorgon så det är bara att gå å lägga sig.ska se om jag kan vara vaken till elva,men sen ska jag sussa sött och det ska bli skönt.
Idag är det onsdag det är älsklings speldag och jag är så trött så snart ska jag och katten sova ikapp=).
Måste ominstalera photo shop men något gick fel,får se om jag får hjälp med det imorn annars får jag försöka själv och det brukar ju inte gå allt för väl...

nej no to the bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback