the baby boy

Allting bara snurrar omkring och allt är uppochner och jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt hur jag ska göra eller vart jag ska vända mig....
ikväll är det party och imorogn med då kommer jag va full då ska ja dansa och ha kul...och bara glömma alla onda tankar och alltd dumt..
Igår fick jag träffa William har är så vacker det vackraste jag har sett och när jag höll i honom så försvan allt det onda allt det hemska all förvirring och all stress...viliam du är så vacker =).
William fick en miranda nalle av mig sin första,den var inte mkt mindre än han..vackra vacka William han är en liten prins...


Kommentarer
Postat av: jennifer

I ur och skur finns jag här !!!!! Vad du en vill göra ! Älskar dig Puss

Postat av: Marie

vem var fullast tro..du eller jag? hahaha

2006-10-28 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback