today

Idag

Har det gått jätte bra i skolan och det är vekligen inte något jag bara säger för idag så¨gjorde det verkligen det och jag tyckter att det är skönt faktiskt.
Sen gick jag å käkade lunch med älsklingen för att han har åkt till västerås och kommer inte hem förens imorgon...så jag ska ha en ensamen lugn kväll själv:/.de skulle ut å tenta kröka,så han lär väl supa skallen i bitar..
efter den sena lunchen så gick jag ett slag på stan och köpte svart hårfäg som ja nu sitter med i håret...snyggt blir det hoppas jag=).snart är det lön och det är ju trevligt tycker jag och då ska jag kosta på mig att klippa mig för det behöver jag verkligen det är ju lixom ingen frisyr utan bara rufs...
nej nu ska jag ta och leka med min kattbebis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback