todays

dagens låt: When the stars go blue
med: Tyler Hilton & Bethany Joy L




NU: har jag flyttat mig från sängen till soffan och tatt på mig lite kläder,jag har nog inte feber men jag har fortfarande ont i hela kroppen,även i huvudet och så är jag så seg idag (ja segare än vanligt).
Känndes bra att inte äta frulle idag men nu ska jag väl peta i mig ngt...Lyssnar på låten om och om igen gör det du med....

Kanske ska jag ta tag i mig själv,ta mig själv i kragen...om jag bara kunde sätta fingret på vad det är.....






 


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D

Postat av: Marie

nu är jag hemma :) imorgon ska jag kedje röka 80 cigg å beklaga mig för dig haha..

2006-10-15 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback