what goes around comes around

Sov så länge jag kunde idag,enda till klockan tio blev det.Duktigt av mig tycker jag,sen så skrev ja klart mitt paper men tydligen så duger det inte nu heller...^_^.
Sen så slängde jag mig i soffan ett tag och vilade och snackade med stefan och marie=).
Jag bestämde mig för att åka ut till slagsta på eftermiddagen och få lite god lagad mat så då gjorde jag det och jag fick skjuts både dit och hem....snällt=)
Annars så har jag haft en bra stressfri dag och det har varit jätte skönt. Synd bara att danne har varit i vås hela dagen och pluggat till tentan som han ska skriva imorgon och senare imorgon kväll ska han ut på kåren i vås och fira sin tenta...det kommer att bli en hård vecka med andra ord=/....
Lön är det och allt ska klippa mig tror jag och sen är jag såå sugen på att göra en till tatuering får se hur mkt pengar jag får över=/ och eftersom att det inte blir något norge förmodligen så, jag ska ringa dem i veckan och snacka lite...

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag vill också göra en till tatto!! Men vat vet jag inte... Saknar dig mitt hjärta! Puss

2006-10-23 @ 07:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback