blä

jagvetfaktiskt inte...skolan idag kunde man lika gärna skitit i faktiskt inget nytt bara tjat tyckte jag...sen är man ju alltid lite seg på måndagarna skulle jag våga påstå,den utlovade salladsbuffen på kåren i vås hade de inte startat med och de sallader som fanns såg så jävla nasty ut så jag tog en pizza sen mådde jag illa enda tills nu....kan inte käka ngt vilket är tråk för om en kvart ska ja cykla till träningen ..tror att det beror på all den osten som va på dendöra pizzan som gör att jag har så ont i magen..men va fan sånt händer antar jag....seg dag när jag kommer hem ska ja färga håret,duscha,se på prison break och sen läsa mina två böcker tills imorn skojj säger jag eller nej...men men hoppas det blir bättre trotts att det är en vås vecka dethära...nej nu ska ja snart dra till min kung fu och slå ut mina agriationer först ska ja bara pussa lite på danne och våran kattbebis...ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback