en söndag helt i min smak

japp uppe med tuppen vid sju för att bli hämtade vid åtta av svärfar,vi hade lovat att ställa upp som funktionärer på ett lopp för små barn som hans förening ordnat.Det var extremt tidigt men mysigt endå och såtdär kan vara kul att göra någon gång och det var det idag,själv är jag ju ingen ur och skur brud men de funka endå idag.sen var vi hemma vid ett och vid halv två somnade jag för att sedan bli väckt av bror vid tre för att sedan somna om till halv sex.man det var en behövlig sömn kan jag säga,sen gick jag och älskling till affären och handlade inför den kommande veckan sallads & baguette ingridienser som vi ska ha till våra medhavda luncher till skolan=) själv kommer jag att vara i eskilstuna heeela veckan och den lyckan är obeskrivlig.sen gick vi och köpte pizza och ikväll blir det beck på tv.jag kom att tänka på att söndagar kanske inte är så tokiga endå iaf inte denna.


igår var det myskväll med brorsan och äslkling vi käka middag och hyrde film..


nej nu ska jag gå och slänga mig i soffan tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback