lång vecka

Ja nu är min lång vecka slut,har gått heldagar i skolan med massa att göra och tänka på samt att jag jobbat åtta timmar idag.Kul att jobba lite mysit ställe var jag på idag iaf:).
Har även tränat tre gånger samt haft två mysiga middagar så nu är jag slut för hela kvällen har vi tvättat och städat så nu är jag slut.skönt sätt att avsluta veckan på var att gå och simma iaf med min sim kompis eric.så jag ska simma en gång i veckan fredagar känns bra ett avslut på veckan lixom,sen ska ja ju kung fua 2 ggr/vecka samt gå på forever 1 g/vecka det blir fyra gånger och det tror jag kommer passa mej utmärkt.fick ju mina röda stövlar igår och idag kom ett paket från H&M med posten samt att vi köpte en ny möbel till tusse...bilder på allt detta kommer imorgon.ha en bra kväll/natt...


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback