matte=deprissioner

100 år sen man skrev sist men förra veckan mådde jag inte alls bra,var hemma en dag från skolan och en från jobbet för jag har varit så himla förkyld och det är inte alls kul blä vad dåligt jag har mått + att jag var tvungen att ta tränigsuppehåll i en hel vecka så glad kan man ju inte påstå att man har varit..sen igår så bombarderade våran lärare oss med matte uppgifter som VI skulle LÖSA jag och matte ja gissa hur det gick? efter mycket om och men är jag nu klar med detdära och det har jag ju eric och danne att tacka för för de har varit så gulliga och hjälpt mig tack tack=) så nu behöver jag inte besvära mig för matte förens dendära 10 p kursen bläää....
men men lite skojhj har hänt med jag och danne har värvat våran första IBO i rock sen så ska jag och pappa åka med
företagsbåten i helgen och det ska bli såå himla skojj tycker jag:). sen så har jag fått ett till jobb som vikare på ett ställe alltså ett och samma ställe som jag ska vara på så kul tycker jag att de är de ringde mig idag=).
så om man sumerar det hela bortsätt matten så är allt bra=) var och simmade idag med eric och marie och idag var även anna med så skojj hennes mage bara växer och snart kommer den en liten baby=)

nej nu ska jag kiila=) ha det=)

/josephine

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas allt är fint med dig. Läste att du pluggat matte...åh säg inte att man läser det på lärarprogrammet...wäää...kunde väl iof anat det men åhh....jag är ju så sämst på matte! Haha, var vikarie i en 3:a idag, gissa vad första lektionen var? Matte! Suck... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback