monday

idag är det måndag och jag är genomförkyld,genomförkyld och ima=matte vecka går lixom inte ihopp för mig.Matte har aldrig varit mitt "ämne" som farmor sa idag i telefonen och nej det har det verkligen inte,men det är ju bara att bita ihopp och kämpa på jue,om tre år när jag är färdig med utbildingen så kommer ja att skratta åt dethära.Men men nu är nu och nu får man helt enkelt försöka fokucera som det så fint heter...men men skola är ju inte allt,nej det ska gudarna veta,även fast fast ja...
imorgon är det tisdag och det betyder mysdag med mina pojkar=),simma och käka middag ska vi göra =).
sen på onsdag ska ja på kung fun hur trött/snorig jag än är,för på onsdag har jag sovmorgon!!!
 sen är det gymmet/simma på torsdag och på fredag och söndag är det simma för min del säkert maries med och nu när hon skaffat en kalender blir det nog lite ordning. På torsdag och söndag är det möten igen och det ser jag fram emot kul att göra något tillsammans med älsklingen tycker jag.
nej nu ska ja kocka the och måla naglarna,jojo sen är det prison break.
i fredags hjälpte vi stefan flytta in i sin nya egna lägenhet kul var det bilder kommer sen.
Sverige har ny stadsminister och det är jag glad över=).


-josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback