onsdag

44158-139

Denna bild fick danne av tusse idag när han av ngn anleding kröp omkring och jagade honom på golvet..fin bild fin katt.


Idag skol ledig men låång dag yao,jobba 8-16 hem fixa mej iordning ner på stan käka middag och sen iväg till svärfar som fyller år jätte mysigt var det,i love him soo mutch..men vissa människor kan ju fan bara ta sig i kragen...
sen hemma sådära vid tio tiden då skrev ja rent mitt arbete som vi ska redovisa för våran grupp i skolan imorgon för att sedan visa för klassen på fredag och sen är ISB veckan slut och då börjar vi med matte ja det kommer ju att gå bra *host*.tack vare att våran grupp tänkte om idag så får vi typ tvååååååååå timmars välbehövlig sovmorgon imorgon och då ska jag bara njuta sen ska ja till skolan sen ska jag simma=)

ha de gla i deg snakkes


oj vad jag saknar norge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback