söndag..

idag började jag dagen med att simma i en halvtimme tillsammans med marie,det var jätte skönt.sen skulle ja köpa frallor till min karl men eftersom, att marie segade och skulle in i ecco butiken så fanns det inga frallor kvar och då fick jag snällt köpa ungsbagutter istället så det gjorde jag sen cyklade jag hem och pussade på min karl sen satt vi å käkade baguette och drack juice på balkongen i denna oväntade värme mys pys,sen så pluggade jag lite har tre böcker att läsa tills imorn och sen gick vi till ica för att köpa lite saker för vi ska göra paj av våra taco rester från igår mums=).men först ska vi en sväng till Mange för han har ngt skojjit att berätta för oss=).sen blir det paj och beck och förberedelser inför skolveckan.
Igår hade vi mys pys med våra bröder och dannes pappa som var här å käka tacos med oss trevligt var det nu ska ja gå å sminka mej.

Ha de


marie jag har ngt som inte du har jag har ett par heta röda stövlar....hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback