det över nu....



Fredag idag.


Torsdag igår det var ok det gick ok det är lugnt mellan dig och mig nu det känns bra...det var nervöst faktiskt väldigt på fyra år och tre månader har jag inte inte sätt dig på tre veckor....det är lång tid,det känndes konstigt men bra endå...fyra år det funkade inte det var inte vi men nu kan vi lägga fyra fina år bakom oss och visa varandra respekt.det känns bra faktiskt det var inte vi det var det inte i längden det vet du och det vet jag och det känns bra att veta...du & jag kommer att vara ett fint minne.vi växte upp ihopp vi delade de "speciella" åren när vi gick från 16-21 tillsammans.du kommer alltid ha en speceill plats i mitt hjärta all respekt till dig daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback