how in hell culd we end up here??

Denna månad har varit upp&ner...
*det rullar på i skolan
*det går bra på jobben
*snart snart är det sommar¨
* jag har haft/har min vfu och det är jätte kul
* jag har varit med i en pokertävling:D
*jag tycker så mycket om dig T
VÄRLDENS VACKRASTE LILLEBROR HAR TAGIT KÖRKORT I MÅNDAGS 16 APRILL 2007





*jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle bli såhär,att det någonsin skull gå såhär långt....
detta var det sista jag nånsin trodde om dig du var den sista jag nånsin tordde skulle göra något sådant..
man tror att man känner någon efter så lång tid...men tydligen inte...detta övergår mitt förstånd(som enligt dig alls inte är mkt)...jag sover aldrig en hel natt,jag vaknar och mår illa och har ångest...jag gråter när jag är hemma i MIN lägenhet...detta går inte längre jag vill flytta nu nu nu...detta påminner för mkt om dig och om oss...jag vill bort från denna sida av stan börja ett nytt kapittel i mitt liv på riktigt denna gång......

* du har jag saknat dig massa,jag hoppas att du vet det och att du vet att jag finns här för dig.....och detta som har hänt blir aldirg aldrig nånsin ditt fel även fast jag vet att du fått stå imellan och det gör ont i mig..så ont

* jag vill tacka DIG för att du finns för att du är världens bästa och alltid alltid ställer upp för mig och för att du har lärt mig spela poker:p....större än tre


* eric och stefan mina bästa bästa UNTIL DEATH DO US APART, jag älskar er så mkt....


nu ska det ordna upp sig nu ska jag se frammåt på framtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback