jo jag lever och jag är lycklig....

ja det är sant jag sitter här och ler fånigt för mig själv.... och katten då...
22.45
Sitter i soffan och väntar på mat i ugnen,dörren är öppen och det är varmt och sommrigt ute...idag har jag pluggat till tentan,luchat med anna och wille jätte mysigt=) gått på stan med sofie och jobbat...jätte bra dag har jag haft idag och så har jag träffat baby en snabbis och ja det i samband med allt annat har gjort min dag perfekt!!
William växer så det knakar och anna är så söt och fin=).
På jobbet gick det jätte bra 20 st fick jag in och jag fullkomligen dansade därifrån av glädje:D.
Sofie och jag hade en mysig middag innan jobbet åsså shopade jag en tunika=) inte en varasåjävlamkttjockareänduär  tunika..utan en fin fin =)
men en anledning till att jag är så glad som jag är är att jag har dig,du är världens finaste vackraste och du gör mig så glad...sommaren är vår...

igår så grillade jag på min balkong för första gången i år och på kvällen så satt jag och stefan och t på perrans uteservering för första gången i år och det var mys pys=)

annar så mår jag bra nu det gör jag faktiskt och det är jag såå glad över att jag får må bra och vara glad...
vill tacka mina vänner och min familj och dig,tack för att ni finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback