sunday is....

sista dagen på helgen....idag har bara varit en hel seg dag,sov till nio käkade mys frulle med baby:D plättar och grejjer...sen diskade jag och plockade lite och sen kom ma,pa och he på lite fika.
har legat i soffan och tagit det lugnt skulle ha tvättat men det fanns igen ledig tid så det får jag göra imorn em istället=D.Tusse och jag har haft en lugn slappar dag tillsammans och idag är det ganska najs här hemma hos oss för igår så tvättade jag golven och damsög och all disk är diskad så idag går det bra att vara hemma här hos mig och tusse.
Igår så var jag på basket och fotboll träffade marie det var kul har inte träffat henne på längelägen..saknat.
igår var det god mat och "den bästa sommaren" kväll...lovley movie...finns ingen ingen bättre...jo kanske en TITANIC den ska jag se ikväll=).
I fredags var jag på basket själv sen var jag hemma hos stefan en sväng och sen hos T&L och vi åt thai mat och det var jätte gott=D. jävla skit väder jag som skulle springa idag och allt fan fan fan...nu ska tuse och jag mysa i soffan lite till=).
du,kärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback