I know im good

Marie och Jonas tack för för kröket igår det var najs måste vi göra om;) Marie och Jonas tack för att ni handlade sallad åt mig^^.
Igår gick jag hem till marie och jonas för att förtära en hel mångd alkohol det var najs...sen åkte vi med en raggare det var hm najs...sen gick vi ut ¨på krogen ^^.
Idag öste regnet ner och jag hade planer för en pick nick men icke sa nikke....
Så en utflykt till Vasa senare så är jag nu hemma igen :) Det var en perfekt utflykt ;)
När jag kom hem igen så fick tusse och jag besök av tusses kusin Freddie han var jätte söt och han och Tusse kom bra överens det gillade jag och Jeannette:).


Tusse och Freddie Freddie            jag har borstat tusse  Vasa              Vasa                 såhär set jag ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback