inte riktigt som det var tänkt...

Kräftskiva igår som sagt ja...det var tevligt måste jag säga men som sagt det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig där...men men shit happends...





NU är det höst det är det verkligen....det ändras så himla fort...igår satt jag ute i klänning och pumps ikväll när vi skulle hem från jobbet var det kallt och mörkt...det var verkligen rått,så nu är det cykellyse och koftor och jackor och vantar som gäller....hoppas verkligen på hösten i år att den blir mysig och bra...förra hösten var kaos det var det jobbigaste jag någonsin har varit med om så mkt kännslor så mkt kaos överallt upp och ner ner och upp..visste varken in eller ut..
Men jag vet idag nästan ett år senare att jag fattade rätt beslut jag gjorde rätt ,det var jobbit och tufft och det som hände efteråt är ngt jag inte ens önskar min värsta fiende.......men men nu är det höst 2007...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback