jag sitter och funderar

snart ska jag flytta jag vet inte riktigt vilket datum men det är inte jätte länge kvar....igår kom nya IKEA katalogen och nu på morgonen har jag kollat igenom den ordentligt...funderat och tänkt hur ska jag ha det vad ska jag köpa hur vill jag ha det...har även funderat massa på vilken färg jag ska ha på väggarna..ska jag måla eller tapetsera hm funderar på att ha ljust i hallen nästan vitt och i rummet med med någon snygg fondvägg iaf i rummet i köket vet jag faktiskt inte rikgit vill ha ljust där med det är en hemsk lila tapet i hallen nu vem fan valde den lixom...detta ska bli bra detta ska bli på mitt sätt som jag vill ha det...jag har lite tankar och ideer över hur jag ska göra men vi får se vi får se...ska kolla upp lite olika tapeter och färger tänkte jag....måste få komma in och ta lite mått kolla runt lite mer noga för att sedan kunna göra en plan över hur jag vill ha det.....fondväggen jag har nu älskar jag det är den finaste någonsin den valde farmor och jag ut med små protester från ngn alla som har sett den berömmer den och jag tror att jag kanske skulle vilja ha den på nya stället med....men det känns jag vet inte dummt...men å andra sidan det var jag som valde den inte vi....men man vet aldrig...en sak som är klar är att jag absolut inte tänker ha ngn klarblå tapet någonsin igen kanske om jag någon gång får en son och har verkligen vill ha blå tapet så kan jag tänke mig ställa upp på det men inte annars.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback