last day...

Idag är det sista dagen innan skolan börjar och ja det är med blandade kännslor....vet inte har nog inte varit så omotiverad ngn gång faktiskt vt 07 var en stor besvikelse för mig utbildningen här i stan håller inte i närheten av samma kvalite som den på LHS...Jag hoppas verkligen att ht 07 blir bättre...Idag ska jag fortsätta rensa ur lägenheten eftersom att jag snart ska flytta;) var och kikade på tapet här i veckan med sandra...finns så mkt fint att välja mellan ju....Men vi får se vad det blir,ska dit nästa vecka tror jag och ta lite mått och kolla upp annat viktigt.
Ikväll ska jag ut och käka med ngra ur klassen och imorn börjar som sagt skolan igen....har redan kollat upp schemat det ser ok ut faktiskt måste jag säga men inte mer än ok.....har ingen aning att ta reda på vad all student litt kommer att kosta faktiskt...och kompendium hit och dit...

igår hittade jag svar/vit funktionen på min mobil...har bara tagit mit sju månader pinsamt jag vet...

såhär snygga blir vi då...



Nej nu ska jag fixa allt detdära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback