nästan ledig helg...

I fredags var skolan en ren katastrof och nej jag ljuger eller överdriver inte...vi ska ha en ny lärare i en kurs...jätte kul kurs vad som är mindre kul är att : läraren har ingen aning om vad kursen inehåller eller vad den vi läste innan inehöll det är ett stort minus för denna kurs ska vara en fortsättning på den förra.Hon berättade även att hon var tvungen att flytta fyra tillfällen av kursen till när visste hon inte själv...hon frågade oss vad kursen skulle inehålla...sen bad hon oss läsa en bok på fyra dagar och vi sa lite försiktigt du vet att den boken är 350 sidor lång...oj det går ju inte sa hon då jag menade nog en annan bok....det bästa av allt var när hon bläddrade i kursplaneringen som hon nyss kopierat upp och säger jaha ska ni läsa detta...
Efter detta kilade sandra och jag till bokhandeln och köpte böcker till en annan lite roligare kurs,minuset där var bara att 3 av böckerna har slutat att utges av förlaget!!! men men vi ska läsa barnlit och det tycker jag är jätte kul ska läsa,hans & greta,pippi,rödluvan,bröderna L och mera...=).
Efter det lunchade jag med stefan åkte hem och sov några timmar sen var det förfest hos Hanna det var väldigt trevligt måste jag säga trotts att jag drack vatten;).De andra drog ut på krogen och jag gick en trappa upp....

Igår så sov jag ut sen pluggade jag och gick på gymmet med marie,måste träna upp rygg och arm muskler så jag orkar bära=)
Sandra och jag lunchade sallad på kaka sen kom stefan en sväng,de gick till jobbet och jag gick hem och umgicks med marie jonas och deras över helgen inneboende.
Sen var det hem kolla på Shrek 2 käka god sallad och kycklign det var mysit men oj oj oj vad trötta vi var...

Idag är en händelsernas dag;) Ska ta det lugnt på dan plugga lite och försöka hinna en sväng på stan ikväll ska jag ut och äta middag med la familla vi har inte gjort ngt tillsammans på hela sommaren och lb´s kommentar är "måste jag följa med..varför??"'
Sen är de kräftskiva för hela slanten :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback