nu funkar det

Skolan idag var bättre än i fredags inte bra men bättre...har nu kommit in i allt lite mer och har bra koll på det som ska och icke ska göras...sen kan man ju säga vad man vill om klassen men sånt är läget....har i stort sätt samma basgrupp som undet vtn lite knep där men vafan det ordnar sig alltid...stommen är den samma å detta kommer vi fixa har även fått ett nytt tillskott sara :) så detta kommer bli bra det känner jag på mig...lite ågren över vfun bara men det löser sig alltid.
har nu samanfattat denna termins uppgifter och jag tycker det ser bra ut mkt men väldigt bra litteratur jag ligger redan före bra där andersson;)
Imorgon vid 17 ska jag på ett viktigt möte och på måndag har vi möte med jobbet om hur hösten kommer att se ut sweet sen kan jag bara dyka ner i mina kalendrar och ta tag i allt:)
Efter att ha varit i skolan 09-13 utan lunch så kännde jag att blodsokret sjönk och det finns ingen som blir otrevligare än jag utan mat i kroppen så fort hem och laga lunch lövbiff och coscos (fullkorn) + tomater gick på fem min och nu är jag mett och belåten.
Nu busar jag med kissen och kikar i en av böckerna som ska läsas i höst:D.
Nu är det inte bara kallt ute utan även inne...


just ja världens bästa stefan har nu börjat blogga med kolla
hääär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback