nu ska jag laga alla soppor

I ca ett år så har jag haft mjölk mage,varit överkännslig mot laktos produkter såsom mjölk,smör,glass choklad och annat sånt.I höstas fick jag magkattar och nästan magsår och det hände även i våras...Nu efter den andra magkattaren så har det blivigt värre och nu kan jag inte äta några produkter med laktos i...antingen så blir jag jätte dålig eller så måste jag ta medicin...
Idag var jag och handlade och skulle se om jag kunde försöka lära mig vilka varaor som det är laktos i och sedan undvika dem.... vissa är givna glass,mjölk,ost choklad mm....
Men dessa var några jag inte visste om


Buljong fick jag veta av en kock på qht, alla krydd blandingar på chipis utom lättsaltade, alla färdiga jävla goda soppor och alla färdigrätter......såser och annat....så nu ska jag laga egna goda soppor och frysa som jag kan ha som lunch i skolan=)....
image611

god sopp recept ngt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback