Onsdag

image620
Fikat igår med sandra flyttades från kaka till tingsgården ;) det var jätte mysigt :),men snadra är sjuk så det var mindre kul stackarn..
Mötet jag var på igår em var intressant och det gick bra tror jag iaf..
Sen var dert hem till hanna mysi middag med tacos och vissa skulle ju promt titta på firidrott och annat sånt...Men det var trevligt endå...
Eftersom att detta är sista gången vi ses tills i jul alihoppa så var vi tvugna att föreviga denna stund med en bild;)
En jätte snäll granne kom ner och hjälpte till;) Trevliga grannar i dedära huset måste jag säga;) Visst det suger ju lite att vi alla nästan kommer att vara på olika ställen under så lång tid....men men detta är de bästa de allra allra bästa...och det spelar ingen roll vart de är för jag vet att de alltid finns för mig endå....
Eve är dock inte med på bilden hon är på Rodhos och snart kommer hon hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback