Power walk + mina barn

Idag så började jag dagen på samma sätt som jag avslutade gårdagen jag power walkade det gick jätte bra och det var jätte skönt;). Bra sätt att börja dagen på:) När jag var ute och gick såg jag ut som fan håret på enda ocn nyvaken när  jag kommer ner mot vilsta så ser jag två tjejer som kommer gånede jag kollar på den ena och hon tittar jätte länge på mig...jag tycker jag känner igen henen fast när jag träffade henne var hon mkt yngre jag med för den delen..men det är ett utav mina barn,haha nu tror folk som inte vet vad jag pratar om att jag har små små barn som jag har gett bort till ngn....nej det har jag inte skulle jag inte göra,det är mina basket barn jag hade tolv barn på en och samma gång de var sjutton först men de minskade...hahah mina underbara basket barn de var så små då på den tiden de gick på lågstadiet å kunde kanppt hålla i bollen och tyckte att korgen satt jätte högt upp...de var så söta och jag tycker så mkt om dem och jag lärde mig så mkt av dem jag utveckaldes så mkt mina vackra söta basket barn=) nu är de såå stora så himla stora de har börjat gymnasiet piercat sig,de röker,de har pojk och flick vänner ,de åker moppe,de övningskör och de ja de gör allt som 16-17 åringar gör...jag var 14 när jag tog dem... och de är bara så STORA!!! och nästa år kommer de börja gå på krogen....:0 jag blir så förvånad när jag ser dem sen tänker jag att oj vad gammal jag blivigt...eller gammal och gammal är jag ju inte men betydligt äldre än dem.....mina söta söta jag saknar er och jag saknar basketen,att coatcha att leda att vara basket....att skälla på dommaren,att fira segrar med ungarna,att sätta mål och uppnå dem att utveckals och att se barnen utvecklas...karin.marie,tove mfl jag vill ha basketen tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback