somteimes i really really hate sundays..

no seriosly I allways do....
På söndagar när jag vaknar upp så känner jag mig alltid extra ledsen "lite låg" så att säga...idag klantade jag till det rejält genom att ligga och tänka genom mitt liv hur jag vill och vad jag känner....jätte tavla säger jag vad säger ni??mitt andra smarta drag är att jag hör av mig till folk om vad som rör sig i mitt huvud innan jag ens vet det själv....tio poäng till dig andersson...

Sen sov jag i en timme och sen cyklade jag ner på stan och åt lunch med stefan och anneli=) jag åt en förätt jätte gott gambas åt jag:) presic som i tyskland mm mumma....


Nu är jag home again och har målat mina nagalar metalic blå....:) tusse ligger här och spinner och tycker det är jätte fint...
ikväll ska "The Anderssons" på middag kolla tjusiga oss=)
image616
en gång gick vi på dop när vi stod i hallen och skulle åka så såg jag att vi alla hade grönt på oss....såg ut som vi planerat detta men det hade vi alltså inte...när jag ser på detta så ser vi mest ut som en ko frukost hela högen....men men vi är ju bäst så vi gör som vi vill...
jao snart ska jag in i duschen och sen ska jag klura ut vad jag ska ha på mig lutar åt klänning/kjol...

utan leggings=)

kameran ska med bildbevis kommer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback