take a walk with me

Idag så var jag och lunch fikade med sandra på kaka=) det var länge sen det var najs.Jag åt toast idag fick jag veta vad som händer om jag tar för få av mina laktos piller...jag blir jätte jätte dålig i magen...så nu ska jag alltid ta två!!
Sen så jobbade jag det gick bra jag var ju helt ledig förra veckan så^^. Sen fick jag skjuts hem och då trallade jag iväg och köpte pizza och sen så satt jag och tusse på balkongen med datorn och tusse och åt pizza:D. Sen dess så har jag pratat på msn och packat mina väskor...de är redan alldeles för många hahha men man får ju bära själv som sagt men jag ska ju ha med min nya väska på jul=)

NU ska jag kolla klart på vänner sen ska jag sova för imorn blir det tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback