till min extremt stora besvikelse...

igår blev jag rejält besviken...idag är jag ledig och igår slutade jag tidigt så då tänkte jag perfekt för att hitta på ngt skoj med ngn av mina vänner.....men neheheee då för alla andra jobbar ju och måste gå upp mega tidigt så åthelvette med utgång eller annat skojj inför min lediga dag:(....jag var hemma tog det lugnt höll på att börja klättra på väggarna och få total panik.....när jag verkligen hade sett fram hela dan emot att göra ngt...men nehe hee då så jag och tusse var hemma och tog det lugnt inte ens våran inneboende var här för hon jobbade med chok....så dagen till ära är jag ledig klockan är snart tolv och jag ska snart ta reda på vad som händer denna dag....ikväll ska alla gå ut jag börjar kl 07.00 imorgon det tycker jag är kalas kul....
men igår kom iaf en räddande ängel och bjöd mig på middag jätte gott och trevligt var det så mellan halv elva och elva käkade vi middag;)
sen höll jag på att somna i soffan jag lever ett hårt liv må jag säga.....sen cyklade jag hem till kissen så sov vi så gott så....nu borde jag kanske ta och kila ner på stan och kolla olika tapeter och liknande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback