vecka 32

NU börjar vecka 32 eller ja det hade den ju gjort redan kl 02.00 i natt när jag kom hemglidande men ffs orka då eller....denna vecka börjar i mitt fall med att jag tvättar inte så kul med det blir ju rent iaf....sen tänkte jag ta och slänga mig på en filt här ute på gården massa sol lyser så jag blir nog jätte brun alltid kul med sånt.Min första nästan semester vecka och jag är inte helt ledig men det kan väl vara kul endå...
Idag ska jag försöka att bara ta det lugnt styra upp resten av ledigheten...imorn är det lunch date förmodligen sola på dagen och sedan utgång på kvällen;) i fix...På onsdag åker jag nog till mina kusiner i småland och kommer hem på torsdag kväll på fredag ska jag ha kräftskiva och på lördag blir det nog utgång igen....stor chans att det blir bakis middag på perran på söndag kväll det var ungefär det som orkades med igår iaf...
annars så tycker jag att det suger att vara ledig och att denna semester otippat kommer att bli den sämsta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback