bal

ja så var man då hemma igen efter en trevlig vistelse i sthlm tillsammans med eric,bilder från igår kommer nu mera bilder och text kommer när världen slutar att snurra.....
För er som tyvärr inte fick se detta med egna ögon,
ja vi var vackrast på balen,
vi dansade vals bäst och knäckte på discot,
vi läs jag klagade på dukningen,
vi drack varsin flaska mousserande vin snabbast på förfesten
och ja vi är båda två hela och rena och hemma på varsitt håll hos någon som vi bryr oss mkt om....


Vi fick frågan tusen och åter tusen gånger,är ni tillsammans nej det är vi inte,men ni har varit nej det kan man nog inte kalla det...och ja jag var tvungen att dra sandlådehistorian igen;)

och ja när de höll tal och sa att bakom varje soldat så står en stark kvinna/man så var jag tvungen att ta åt mig lite iaf eric är bäst och jag är så stolt över honom....
image815
ego fotografering på förfesten vi var på i 25 min
image816
snälla receptionisten fotar oss innan det brakar lös ordentligt
image817
en annan soldat tar en bild på oss
image818
under middagen =)
image819
efter middagen
image820
håll hårt i varandra titta eric i ögonen vingla inte för mkt ett två tre ett två tre...jag vet vi är vackra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback