bra känsla

Trotts att josephine och sovmornar aldrig aldirg går ihopp och jag vaknade tidigt av mardrömmar så känner jag att idag kommer att bli en bra dag idag.
Mitt tvångsmässiga bettende har nu bidragit till att jag betalt alla mina räkningar innan klockan nio på morgonen det känns bra!!
Idag ska jag städa lite till och sen bege mig ner på staden för att köpa klart de sista julklapparna och det ska bli jätte kul!!!
Idag har jag bestäm mig för att vara glad hela dagen enda fram till tisdag..så om ngn vill jävlas/vara elak mot mig så passa på för att nu har jag lovat mig själv att inte bitcha tillbaka eller bli ledsen...nu har jag två klappar att fundera ut tusse är den enda och sen är det en till hm....får ta tag i det på vägen mot stan...
nej nu ska jag ta tag i mig själv och äta brödet jag bakade igår till frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback