Carro!!!

Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att följa med carro hem till deras lilla fina rum och se hur de hade det, hon ringde när det gått av och vi bestämde oss för att ses utanför hennes jobb om tio min...jag traskar dit lite försenad och står sen och väntar i tio min men hon kommer inte...efter ännu en liten stund kommer hon utsromande sådär arg som bara HON kan vara och jag älskar det... det där har jag saknat ända sen vi åkte hemifrån ;) sen fick jag som sagt följa med hem till dem och se så fint de hade det=)
Carro hälsar till alla på jobbet att hon saknar er massa!!! Men hon har det bra där uppe med salt och peppar som är påfyllt på alla bort och snö i mängder!!

image836
Carro röker i fönstret
image834
Letar kläder inför kvällen
image835
Posar för alla på jobbet;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 07:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback