en god natts sömn..

nu har jag äntligen fått sova ut,jag sov mellan elva och åtta...och jag vaknade inte en enda gång,tusse låg på kudden bredvid mig och lekte med mitt hår då vaknade jag dock. så nu mår jag lite bättre,hoppas det håller i sig nu med....på förmiddagen har jag taigt det lungt och busat med tusse,jag är så trött i kroppen känner jag även fast jag sovit ut inte kul^^. jag är så slutkörd att jag inte ens har ångest över att våra nyråsplaner inte är klappade och klara...eller att jag inte har full koll på vad jag ska göra i helgen förens på söndag då jag och eric ska ha lunch.
idag ska jag och sandra ses på wayens och dricka chai latte,och planera skolarbetet...+att jag ska köpa en hårborste för mitt hår är en enda röra:/.
jag skulle vilja göra ngt kul med mitt hår men det går inte,för jag vill ju ha långt hår och jag har ju även tänkt att vänta tills min naturliga hårfärg kommer tillbaka för jag vill veta hur den ser ut...
det här var nog värdlens tråkigaste inlägg...så är det när det inte händer så mkt spännande för tillfället....

Kommentarer
Postat av: Karolin

Nej vad jobbigt,
nu blev jag sugen på latte!
:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback