fredag morgon...

Ligger i sängen,helg säger jag ledighet säger vissa ob på jobbet säger jag... För mig är inte helg = ledighet som för många andra... Och jag trivs med det,jag började jobba när jag var sexton och sedan dess har jag alltid jobbat ob=helger,röda dagar tidiga mornar och sena kvällar... Och jag trivs med det.
Igårkväll skulle jag ha träffat stefan efter elva när han slutade jobbba men jag somnade i soffan vid nio och då gick jag och la mig i sängen istället, så när stefan ringde från ett bullrigt personalfyllt perrongen så orkade jag inte klä mig och kila dit så jag somnade om....

Denna helg är lite speciell idag är jag helt ledig från jobb och lektioner men jag ska plugga lite och så. Imorn jobbar jag all day long och på söndag är dagen D, just det sa jag P fest på jobbet!!! Årets höjdpunkt,tycker vissa tycker jag till viss del. Vissa tyckte det var så kul att de började för luvan redan i onsdags sånt gillar jag folk som går in ordentligt när det ska göras saker.. men till och med jag kan tycka att det är att ta i så man spricker när man börjar för luvan på onsdagen när partyt är på söndagen ^^ men men folk gillar att lägga ribban högt så vi andra vet vilken nivå vi ska glida in på på söndag ;) we will do ;) ska bli spännande ska bli intressant ska bli hm ja kaos kanske är det rätta ordet att använda?? Nu ska tusse och jag vila lite och äta frulle sen kommer nog Eric hit !

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback