God jul

Idag är det julafton god jul!!!!

igår var mina bästa tjejer här och firade lite jul det var jätte mysit så kul att träffa alla igen på en och samma gång;)
allt gick jätte bra förutom att tusse gjorde de lite stressade och rädda hahahh!!
image869
image870
image871
image868


sagan om det stora stora paketet!!

image872
i väntan på att paketet ska slås in i butiken... amanda bär mina andra julklappar och mimmi tar min väska så går vi....
image873
..på väg till pappas butik där paketet får stå nar jag shoppar resten....
image874
...paketet är hemma nu och tusse smakar på alla snören så de är ok....

image875
...paketet i väntan på taxin i min trappp....
image876
...paketet är hemma hos sin ägare,efter taxi färden hoppas den blir nöjd....

jul hemma hos farmor och farfar i lördags
image877
image878

allt dåligt som händer i jul...är coca colas fel bara så alla vet:( föratt coca cola lastbilen har inte kommit ännu och utan den blir det ingen ordentlig jul;(


nej nu ska jag upp och hoppa ska önska de på ett av mina jobb god jul nu på förmiddagen sen bär det av ut till familjen a i slagsta och sen kanske till hällby och familjen s och sen till grappa tror jag =)



idag är det julafton och julen är en högtid då vi ger varandra saker....det tycker jag är kul=)
men, jag önskar att jag kunde ge dig allt du önskar...allt det du vill ha i jul och alltid annars med för den delen...för det är du värld....men jag kan inte....jag kan inte,jag är så hemskt ledsen men jag kan inte...jag kan inte ge upp mina principer och mina värderingar bara för att göra ngn annan glad jag är så hemsk ledsen men jag kan inte...jag måste få stå fast vid mina principer och mina värderingar...annars är jag inte mig själv längre och det går inte...jag är så hemskt ledsen för att det  har blivigt såhär men det finns ingen annan utväg....
jag måste få vara mig själv.....


god jul allihoppa nu måste jag upp och hoppa annars hinner jag inte innan taxin kommer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback