god natt..

Julklapparna är köpta och om inslagna av mig,den största klappen jag nånsin givit har nu äntligen kommit hem till mig tack alla för hjälpen..bild kommer på juldagen=) smidigt där när man har både körkort och bil...
Tusses födelsedag lider mot sitt slut,jag är trött och har säkert anledning till att vara nere men det är jag inte :)
Eric och stefan och jag har firat jul och ätit god pizza som eric och jag bakat stefan kom sent som vanligt men idag orkade jag bara skälla lite på han...
Tusse sover och är glad för sina nya leksaker sina bra att ha saker och sitt godis som han tyckte så mkt om;)
Eric och stefan avslutade det hela med att dansa runt min gran och nu ligger tusse och jag i sängen själva.
Imorn ska jag fira jul med familjen A =) hahah jag har rimmat som aldirg förr=)  + att sandy och jag klämmde in en kaffe på stan as allways;)

nej nu tack och god natt

tusse tackar för alla grattis han fått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback