I dont party... a lot

När jag var femton och sexton festade jag som en tok,jag var sjövild halva första året på gymnasiet och i nian ska vi inte ens tala om....det var då...sen gjorde jag ett upehåll tills jag fyllde arton då festade jag från det jag fyllde i juni tills någon gång i augist..sen tog det med slut...
Ni kan kalla mig torr och tråkig säga att jag inte är inpulsiv eller galen nog......de gånger jag har festat i år kan jag räkna på mina tio fingrar....
jag stannar inte ens kvar på jobbet med personalen när jag stämplat ut för att ta en öl eller två eller kanske tio... jag är inte den som går på alla efterfester och är ute tre gånger i veckan.... som sagt jag festar väldigt sällan...varför jag vet inte jag tycker inte det är så kul,och när jag var yngre fick jag stå får hemsläpandet och tröstandet/fredsmäkleriet och man tröttnar till och med jag gör det..
igår tog jag några öl efter jobbet,jag tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det att sitta kvar lite med kockarna och bara vara jag tyckte det var kul....

när jag sen gick hemmåt så kom jag fram till att nej....det kanskei inte var värt det...

ikväll är det p fest,vissa började för luvan redan i onsdags sån är inte jag.....jag tog några öl igår när jag sen kom hem funderade jag på att skita i p festen...
jag tycker att jag har bra anledning... men sen tänkte jag fan heller.....
jag kommer att festa två gånger till i år ikväll och på nyår juldan jobbar jag...

jag festar inte offta men när jag gör det gör jag det ordentligt,det vet alla...

ikväll ska jag gå på p fest det unnar jag mig själv,jag hoppas att det blir kul och tyvärr så finns det inte alkolås på mobilen....ikväll ska jag slappna av och ha kul med mina kollegor och min date....iaf tills efter middagen då får jag säkert torka tårar och trösta syra upp och leka psykolog...det brukar bli så det är jag helt ok med......

förra veckan hade ett annat företag p fest de satt på perran och gapade,så kommer en bekant fram till mig och säger förlåt att vi härjar men när *** festar så gör vi det ordentligt....
ordentligt tänkte jag då har hon aldrig sett ett gäng restaurangare i farten....
så inga bittra miner för ikväll är det qualíty p fest...
det kommer att bli galet,det kommer att bli kaos och det kommer att spåra...

men det måste ju vara det som är charmen med det annars skulle ni ju inte fortsätta???

jag har ett samtal att ringa innan festen börjar,för att inte behöva ta ett "snack" på fyllan....


nej nu är det fest och mina naglar är röda;)

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha kul att läsa hur du trodde att festen skulle sluta med tanke¨på hur det blev.
tack så jätte mycket för allt gumman=)
du var underbar..

2007-12-17 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback