jul...

Idag är det lördag och idag ska familjen A fira jul=) käns bra måste jag säga,att jag inte behöver packa in mig i en bil och åka massa långa mil för att vara borta i tre dagar och för att sedan ta tåget hem igen..och med resultatet från förra året även behöva förlita mig på eskilstuna taxi,jag vet smidig som en mört när man varken har körkort eller bil ^^.
Vaknade tidigt idag med som vanligt, men utan mardrömmar denna natt dok det kändes bra måste jag säga,men jag har vaknat fler gånger under natten och det är inte kul. Och jag vet varför jag vaknar till och från, jag har börjat bli lite orolig och stressad igen känner jag..och jag vet varför...men men jag har mig själv att skylla till viss del bara vara stark nu så...inga nervösa sammanbrott innan jul/nyår tack de klara vi oss utan. Och jag måste säga att jag klarat mig väldigt bra från dem under denna höst=)
nej nu frulle snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback