Julpynt/julmys

När jag kom hem i söndags kväll vid nio så var jag hemma en timme och bytte om och fixade till mig sen fick jag skjuts ner på stan till perran för att träffa Eric vi skulle äta middag och fira hans muck,så det gjorde vi och det var lugnt och mysigt men vi var trötta så det blev en kort middag eftersom att den började vid nio...så halv tolv var jag hemma igen och fick efter mycket om och men sova i min aldeles egna säng=) med min aldeles egna kisse;)
Igår så var jag hemma och tog det lugnt vilade lite och lekte med kisse,sen hade jag lunch date från restaurangen i mitt hus och efter det så sov jag i en timme...jag brukar inte kunna sova mitt på dagen men nu så bara slocknade jag^^. Sen klev jag upp och städade och gick på ica,när jag kom hem stod sandra här och hon hjälpte mig att julpynta och så och sen kom tjejerna och vi julfikade och jag fick en present jag fick jul the som jag senare avnjöt framför Nobel middagen.


image837
Sandra pyntar och tusse hjälper till
image838

Tusse posar han vet att han är så söt

image839
Josephine gardin har för första gången på länge gardiner och för första gången sen jag bodde hemma pyntat ordentligt
image840

Så nu är hela lägenheten pyntad ja har till och med små saker i hallenimage847
image848
Jag bjöd på,katter,pepparkakor,choklad,ischoklad,cornflakes kakor must och skumtomtar....Skumtomtarna var mest poppulära;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja, jag säger ju det. De där skumtomtarna är riktigt goda :)

2007-12-11 @ 08:42:01
Postat av: Marie

skumtomtar är endast goda ifall de är doppade i choklad :)
idag har jag bakad bullar m min syster. ett mkt bättre recept än de du å jag hade m vaniljkräm i de måste vi pröva denna gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback